måndag 8 mars 2021

Loose Weight App For Men (dag 1)

Har haft den här bloggen drivande mer eller mindre sen 2008 man ser att förut de enda som gällde var 1. Gymmet. 2. Träning 3. Fest.
Nu för tiden är allt sånt helt obefintligt tränar inte så mycket festar knappt alls och gymmet är helt borta.
Tänk all tid man ha lagt ner på detta gym tro inte folk förstår riktigt när gymmet försvann försvann även en del av mig den jag var då. 
 
Att Coronan förändrar liv kan man lugnt säga.. 
lifes goes on numera försöker man komma i hyfsad form igen man ha ju muskelminne men det är brist på motivation de är där det stupar så jag kommer använda den här bloggen skriva om hur man hitta motivationen efter ett träningsuppehåll olika tips. 
Hur gör man för att komma i shape utan att gå på gym?
En sak ja kan tipsa om är en app som heter Lose Weight App for Men.
Den ska ja testa i 30 dagar före och efter bilder kommer.
Den är gratis att ladda ner där skriver du in vilken form du är i och du får ett träningsprogram med din egen kroppsvikt som motstånd. 
Appen pratar räknar ner och ger en feedback på att man gör nått bra.
30 dagars programmet är alla dagar i veckan i hemmet med utförliga bilder och på tid
den kan även tjejer köra.
Ett pass tar bara 10-15min
Ett exempel som nu Tisdag (medel) ser ut så här och de här är inget man lalla bort ,för det ta bra och du kommer tappa vikt och bli starkare om man följer programmet som finns i appen.
Nybörjare,Medel eller Hårt.
Just de här passet(medel) tar 10 min och du beräknas tappa 148.9 Kcal.
 
1. Mountain Climber 30sek
2.Triceps Dips Chair x16
3. Jumping Jacks 30sek
4. Long Arm Chrunches x16
5. Bicycle Chrunches x16
6. Plank 1min
7. Triceps Dips Chair x16
8. Jumping Jacks 30sek
9. Long Arm Chrunches x16
10. Bicycle Chrunches x16
11: Plank 30sek
12. Cobra Stretch 30sek



Inga kommentarer: