torsdag 25 augusti 2011

Pat`s Gym de är där det händer


Hade träningskväll i gymmet igår kom inte så mycke folk men de hade vi räknat med. Satte upp lapparna på tisda på dan men vi blev ett par stycken,vi testa ett crossfit pass utanför gymmet och jädra va de va kul och tog sten bra. De där är grymt effektiv träning kör på hög puls hela tiden 10 reps rotera runt på olika stationer i 4 min. Sen vila 1 min kör 4min vila 1min osv osv i ca 16-20 min. De där förbränn man fett och få fram muskler och det är snabbt. Man träna hela kroppen få bra kondis samtidigt som vi plågades därute ute, körde instruktörn macke nybörjar träning inne i gymmet med 2st. Kom ut och pusha på oss när vi höll på tappa flåset och när de va vila haha, Va hel kul att testa på crossfit träning de där ska ja börja köra 1 gång i veckan han sade de att de va kanon bra för styrketräningen oxå om man lägger in ett crossfit pass nån gång i veckan. Hinner skylta bättre inför nästa onsda då hoppas ja de kommer många :)

Inga kommentarer: