söndag 17 januari 2010

Picknick i Skule

På lördan gick vi tre stycken och en hund upp till slalom backen i skule och grilade. Vi mötte en finsk käring efter vägen som frågade va hunden hette. Buffy sa vi då hon ba Pussy haha nä Buffy hon Puffi nä Buffy!! Fin hund tyckte hon i allafall härlig tant säg bara vi:-D Sen så gick efter skoter spåret och tänkte att när skoterspåret viker av att det var spårat som en stig till bygget. Men det var de inte vi fick plumsa i djup snö nån kilometer bra träning. Jag kapp sprang en bit med Buffy i djup snön. Tyckte skon kändes lite märklig men ja fortsatt och lubba uppför backen hade bara en liten bit till vägen. Jag vann för övrigt för hunden hade lyckas hoppa över ett staket så det blev inte en fair match. Jag kom upp till vägen då vek staket av och Pussy va fast där inne och började skälla haha. Men till sko historien ja tog av mej skon och döm av min förvåning den hade gått av på mitten och glappade som en uppretad panchis.... De hade samlas fullt med snö inne i skon under sulan(se bild)Sen grillade vi korv drack cola, oboy och kaffe uppe i backen. Va rätt kallt satt där 1.5 timme ca sen traska vi hem igen. Men ingen genväg den här gången hehe... Sen duscha man hett ett tag och gick över till grannen och såg MoDo äntligen vinna:) Sen kom det några fler kompisar vi blev ett gäng på 11 pers. Jag och några till va sugen att fara ut först sen började gäspningarna komma i soffan:-D Sedan vare bara jag och Fredde som va sugen att dra ut sen på slutet. Så då la vi ner hela skiten fundra på bada tunna till helgen istället kanske och fara ut på LEX i övik. Ikväll blir det träning och slappning till nån film. Gett börja göra ett lättare nybörjare träningsprogram för en grupp som ska komma träna imorn på dan oxå. Scrolla neråt för att se bilder från igår:)

Inga kommentarer: