torsdag 1 september 2011

Träningskvällen


Klev upp ganska tidigt efter nattpasset somne kring 9 klev upp kl 2 börja fixa iordning inför kvällen. Dammsög å torka golv,torka dynor,köpte frukt och fun light saft. Vi blev 11 pers sammanlagt,ja å två stycken till fick köra crossfit träning ute. De tog bra va fruktansvärt jobbigt va maxpuls. Vi börja med jogga runt gymmet 5 varv som uppvärmning. Sen körde vi igång börja med 10st situps,10st armhävningar,10st ryggresningar,10st upphopp på bänk,10 st axelpressar med olika vikter å stänger,sen fick vi springa med en 5-10-15-20kg vikt runt gymmet. Sen börja vi om körde så i 4 min i bra tempo. Sen vila vi 1 min körde 4min vila 1min körde 4 min vila 1 min körde 4min vila 1 min. Sen va man hel mör:D

Men vi va inte klar där som avslutningsövning fick vi köra armhävningar med ett upphopp,då träna man spänsten oxå körde vi så i 20sek maxpuls, vila 10 sek,blev 5 gånger vi körde så vi va totalt slut efteråt på slutet låg vi ba på backen. De är typ sån här träning hockey spelare kör mycket få bra kondis bli explosiv och stenhård haha. Lär kännas imorn ja som hade vilo da igentligen men de va jädrans kul. Inatt blire kneg igen inte lönt att vända om dygnet då,nyss sett ett amerikanskt matlagnings program där de e flera stycken som tävla laga mat. Jämarns va hungrig man blev dom laga ju såna otroliga rätter. Så nu ät man klappgröten och spisbrön med ägg se på fridrott VM,man få väll sova hela kvällen ikväll ladda inför jobb.. Men nu är de snart Emma Green höjdhopp kval kom igen greenan!! Smart sätt att få bort pilates bollar från golvet på bilden kanske nått man kan bygga.

Inga kommentarer: