måndag 30 mars 2009

Om ja gasar upp nu

de är väll då typiskt.. somna ifrån 9 filmen på 4an somnade nästan på en gång och vaknade nyss hel pigg,så nu kan jag ju knappast kunna sova nått mer inatt,jag har ju sove typ hela dan och hela kvällen så varför inte köra igång en film och efter filmen köra ett träningspass!! ja har ju sovit sammanlagt 10-12 timmar och de ska ju räcka då kör jag ett morgon träningspass och är pigg och alert redan från morgonen,jag är ju ingen morgon människa men om ja gasa upp nu och går och lägger mej ikväll efter kl 9 då har jag ju vänt tillbaka dygnet till dag sedan natt passet,men de finns ett litet ynkligt men.. de räcker att jag få åka iväg att jobba ett natt pass så är ja tillbaka igen men shit va de skulle va jobbigt,tänk om ja skulle pina mej och va vaken hela dan sedan ringer dom och vill att ja ska jobba extra inatt då få man dricka en jädra massor av koppar kaffe om det skulle ske.. men nu få jag inte tänka så ja kan ju få åka iväg och jobba ett dagpass oxå och då är det ju nemas problemas ha ha :)

Inga kommentarer: