söndag 9 maj 2021

Busy man

Ha varit fullt upp så de ha blivit lite träning nu tyvärr jag ha bland annat byggt en badtunna i trä som jag ha plastat invändigt och starta upp en butik print on demind t-shirts som ja designar. Webshopen Dfuture Fitness är på gång håller på leta vilken design som det ska vara på den vilken jag ska satsa på där. Ska ta kontakt med fabriken igen höra lite om produkter och se några nya bilder på maskiner.

Här länkar jag till print on demand shopen Docksta Designs om ni vill kika lite det
är ett roligt sidoprojekt ja ha börjat med. 
Håller på leta vad man ska göra ha olika grejer på G så det gäller att hitta
de man tycker är kul och som kanske kan ge lite cash.
Det vart liksom 12 års satsning som försvann i gymmet man kan nog
älta hur länge som helst i det men man få försöka se framåt och tänka positivt. 



tisdag 23 mars 2021

Tips på ny musik och nya bloggen

Nyaste Dancefloor musiken just nu uppdateras varje dag bli följare 

https://open.spotify.com/playlist/2zF5rUUHrmVLdmq3AqnIGN?si=d71563a0ab3e4fc4

Kolla gärna in Träna Hemma bloggen https://fitness-hemma.blogspot.com/



tisdag 16 mars 2021

Big Brother Hockey vecka

Big Brother är de nån som ha kollat på det herregud vad ja skrattade de har hockey vecka.
De åk Inlines och spela matcher i ett litet rum med jätte dålig luft. Dela upp 4 lag och två domare som även spela matcher dom med. Spelarna var så slut att de låg på plan domaren va så slut han höll i sig i väggen och sa på slutet de stå 9-1 gör va fan ni vill.
Målvakten Cattis (58 år) låg och kippa efter luft hela matchen. 
Det var de absolut mest komiska matcher ja ha sett😆



fredag 12 mars 2021

Höj din Testosteron nivå



Känner man sig trött och låg nästan som en depression och saknar motivation så kan din Testosteron nivå vara för låg. Eftersom Testosteron är muskelbyggande och fettförbrännande gör att med för låg nivå så tappar du muskler samtidigt du lägger på dig mer fett.

Testosteron är livsviktigt för din livsglädje för redan vid 20 års ålder kan man få brist på Testosteron och värst är det kring 30-50 år för då kan man behöva en Boost för ökad libido. 

Tipsar om en produkt som heter TESTOGEN den har bara naturliga ingredienser som är känd för att vara kraftfulla Testosteron höjare som D-ASPARGINSYRA den kan höja nivån med 45% på några veckor. MAGNESIUM som motverkar kramp och höjer din Testosteron nivå.

D-3 VITAMIN är speciellt bra på vintern om du få lite sol och det höjer din nivå,det känner man på sommaren att man är gladare och mer på G med mera sol. 

BRÄNNÄSSLE EXTRAKT sänker halten av SHGB(sex hormone bindning globuline) på så sätt så höjer den halten av fritt Testosteron nivån i blodet.
Nässelsoppa kanske inte är så dumt då lägga till det i träningen på sommaren plocka brännässlor och koka soppa på det finns recept på nätet. KOREANSK RÖD GINSENGEXTRAKT det är känd som afrodisiakum även kallat MANSROT det är en välkänd libido-stimulator. Den kan även skydda testiklarna från dioxinskador.
Testogen har hjälp många världen runt på olika sätt ja länkar får ni läsa själva de har fri-frakt och 100-dagars pengarna tillbaka garanti så det bådar gott att det är en säker produkt som funkar bra.


torsdag 11 mars 2021

Stormen Evert på ingående



Ny blogg som heter Träna hemma

Kört igång en träningsblogg där blir det bara om träning och peppning att komma igång i hemmet.
Alla bilder ja lägger upp är fria att använda för kommersiellt bruk om man vill.

Kolla in bloggen på https://fitness-hemma.blogspot.com/




Vilodag

 Idag är det vilodag säger appen det stod muskler behöver vila för att växa och det är ju sant men det var Komiskt igår, man låg i soffan zappa runt på kanaler klockan var prick åtta då plinga mobilen till ordentligt då stod det nu är det dax att träna.

Så den motivera bra den är perfekt för personer som måste få en spark i häcken för att komma igång, man ställer tiden själv när det passar.
Men jag hade inte ställt in någon tid så det är nog standard om man inte ställer tiden själv.
Träningsvärken på skala 1:10 så ligger det på 5 så det är alldeles lämpligt varken för mycket eller för lite.
Minns när jag hade gymmet när ja hade introduktionsträning för nybörjare.
Några fick sån träningsvärk att de kunde knappt jobba de gick med värk en vecka.
Minns jag rätt så såg det passet ut nått sånt här..

Uppvärmning på löpband 10 min

Benböj 3x12
Marklyft 3x12
Axelpress 3x12
Bänkpress 3x12
Crunches lutande bänk.

Fokuserade mycket på basövningar att få in rätt teknik i början för sen efter någon månad kan man bygga på med bicepscurl ,tricepscurl,latsdrag,mm
Dom som träna mycket är så van vid träningsvärk att man knappt lägger märke till det.
Jag tror de kan vara därför många som börja träna och slutar för att dels så är det jobbigt, men även att träningsvärken kommer som ett brev på posten att det stör för mycket i vardagen.