tisdag 31 mars 2009

Härligt tränings pass

Ha nyss kört ett benpass jag började med att springa på bandet 7-8 min sen körde jag knäböj 9x3, sen körde jag bensparken 9x3 ta bra på framsida lår,sen raka marklyft 9x3 ta gött på baksida lår,sen körde jag leg curl i maskin 3x9 ta kanon på baksidan, sen körde ja utfall med stång 3x9 börja på 70 kg de tog jädrans bra på baksida lår och på stjärtus bakus, sen efter de så körde ja vadpress i maskin 3x9 och sen körde ja vadpress med skivstång 3x9 sen så kände ja mej riktigt nöjd,tänkte köra mage oxå men ja ha träningsvärk sen magpasset igår så de få bli på torsda:) nu tänkte ja gå köpa en tonfiskburk,ska göra pat de la pasta tonfisk spesiale med ost skiva, jag koka upp pasta och sedan i med tonfisken på talriken och några ost skivor som få smälta över och i med lite sallad tomater och annat jox,de är inte jätte gott som pizza.. men nöden har ingen lag det är bra träningsmat iaf och det är ju billigt:-)

Inga kommentarer: