måndag 13 augusti 2012

Hur är det med sommar formen?

Förstärkt under gym mattan ida for hämta släpvagn och skivor men ja fundra på möblera om en sväng. Tänkte lägga mattan ända från väggen sen flytta hantelstället så de bli en lång vägg med hantlar. Ha haft så förut lär funka bättre nu när de är utbyggt. Men sjukt tunga och tjock mattan är dom som ja ha veke upp på bilden,är knappt man rå med dom vi va ju 3 pers när vi släpa in dom. Men när man ska flytta dom själv de ta kraft nå kopiöst,va sju blött av svett när ja höll på idag. Gummimatta som är en halv decimeter tjock dom bli hel tung ha ha. Sen fixa ja upp en redskapstavla vid kabelmaskin,kan man hänga upp redskap som roddhandtag mm.. Efter sommarformen e hyffsad, ha gått ner lite i vikt inte kört nå kondition mer än uppvärming 5-10 min powerwalk på löpbandet med max lutning. Inte spela nån tennis eller beachvolley bedrövligt.. men man ska kunna fixa till vikten ganska snabbt med gainers och käka mer. Körde framsida och baksida axlar 45 min pass och mage i 35-40 min idag. Sen körde ja lite boxning i 15 min medans ja vänta på riset skulle kokas klart. Har ju fortfarande köket kvar rättså behändigt kan man koke en kopp kaffe medans man träna hel kung. Gett beställa en borrmaskin med laddarn ha pajja,måste ha en sån när ja bygg.. Bara 1 som ha träna idag och det är jag snacka om bedrövligt.. Vad har hänt med folket i byn kan man undra? visst de är ju sommar månad än så länge men va tusan.

Inga kommentarer: