måndag 12 oktober 2009

Testar Sauna-belt


Har låna ett bälte av morsan som ska va bra sägs det i reklamen. Men det finns mycket skeptis hos mej att de skulle funka för morsan bruka bli på lurad med såna där så kallade mirakel träningsgrejer:) Den ja nu ska prova en vecka är ett bälte man spänner löst runt magen med kardborreband. Sen plugga man in stick kontakten och skruvar upp värmen sen efter 50 min har man svettats ordentligt och man eventuellt ha tappat lite i midje mått. Ungefär som en bastu effekt och man får bara dricka varma drycker medans man kör det. Sen efter passet ca 20 min få man dricka kallt och duscha. Så jag ha provat bältet och mitt midje mått va på 90cm innan och det var faktiskt på 88cm efteråt så hör och häpna 2 cm ha jag tappa på en gång precis som det står.. Men det ja tror är att ja ha tappa vätska så dricker jag vatten så gå det nog upp till 90 igen fast ja svettades inte så hemskt mycket. Men det är ganska intressant prova för det skall inte gå att punkt bränna bort fett enligt all expertis inom träning. Man kan även ha den på lår armar rumpa. Men ja prova bältet bara på magen och den va rättså skön värmde på gött :-D

Inga kommentarer: