torsdag 27 augusti 2009

Tråk väder

Välkommen hösten! nu är hösten här den vi håller så kär det är kymigt och blött och dom flesta känner sej trött. Därute är det ingen vals man vill knappt gå ut alls. Men man ska inte hänga i läppen och bli alltför deppen för efter regn kommer ännu mera regn och det är då man bara vill ligga i sin säng.. När det regnar ute varje gång kommer jag att tänka på en sång den går så här. Å de regnar å regnar himlen är grå,men inom mig där är känslan blå.
Blå som dina ögon, blå som din tro är.
Hjälp mig du, synda tvivlen som ja bär.
Säg va är det som händer, här å just nu.
Du måste tro på mig, mig lycka e ee du. Det var ur en sång text av lasse stefanz till och med:-D Ja det var en upp piggande liten dikt nä kanske man ska göra nån nytta. Tänkte fortsätta städningen i gymmet torka av maskiner,handfatet och lite disk att ta hand om inne i läggan.
See you later aligator:)

Inga kommentarer: