måndag 20 april 2009

Nu är det krig!!

Först såg ja bara en som måste ha varit på spanings uppdrag och kolla om det fanns några smulor i gymmet och inne hos mej,Sen kom det fler så nu har jag fare fram som en virvelvind och söge upp varända jäkul ja slängde mej under soffan och sög med damsugaren samtidigt som ja totta sönder en under bordet he he.
Jag ha varit som en elit soldat som ha bara ett mål i sikte och det är döda! jag prata förstås om MYROR jag hata MYROR!! dom ha ingenting här att göra så nu är det krig.
Överallt där ja ha bott så ha ja haft problem med denna satans ohyra, en lägenhet ja bodde fick ja ta dit Anti-cimex för ja hade en myr stig uppe i taket bla de va riktiga stora hästmyror som ramla ner i sängen under natten,så man vakna av att ibland så kröp dom på kroppen (brrr) men där hade ja även problem med skalbaggar och spindlar de hade vare en gammal såg där innan så det var perfekt för myror och andra otyg..med facit i hand så kan man undra hur ja kunde härda ut där ja bodde,sen på mitt nästa place där hade ja oxå problem med myror för där gillade dom solväggen lika mycke som ja,sen huset ja bodde innan hade ja problem nån månad under våren och ja antar att det här är en problem månad oxå ,men nu är ja förbered ska inte finnas en smula någonstans och ja har dammsugaren redo så nu är det krig era små kräk:-D
Nä nu ska ja gå ut i solen och sopa bort sand och grus utanför gymmet sen vinterns sandnings bravader höres:)

Inga kommentarer: